Support

Anpassade supportnivåer som passar era affärsmässiga behov

Vi är stolta över att erbjuda branschens bästa tekniska support. Varje organisation och deras behov är unika, just därför har vi anpassat vårt service- och supportutbud därefter.

Vi erbjuder tre olika supportnivåer, så att våra kunder själva kan välja nivå utifrån hur mycket support de behöver för att se till att deras system hålls säkra och att allt fungerar som det ska.

Premium

I vår premiumnivå erbjuder vi dig som kund full funktionalitet, tillgång till alla uppdateringar, hjälp att fixa buggar och onsite-support.

Avancerad

I vår avancerade supportnivå får du som kund tillgång till alla uppdateringar och hjälp att fixa buggar.

Bas

I vår grundläggande bas nivå får du som kund hjälp att fixa buggar.

Övervakning av cyberhot 

Vi söker efter sårbarheter, uppdateringar och nyheter med hänvisning till de specifika system och gränssnitt som du använder.

Avancerad felsökning

Expisoft hjälper organisationer hitta grundorsaken och föreslå passande lösningar vid upptäckt av avancerade underliggande fel i deras system.

Utbildning

Vi tillhandahåller utbildning för våra användare som hjälper dem förstå systemarkitektur och komponenter, inklusive teoretisk och praktisk kunskap.